martes, 19 de mayo de 2009

A vueltas con la lengua


No, no voy a hablar de sexo. Simplemente quería comentar que al final entre Nuñez Feijoo (entre otros) y el imbécil (lo digo por experiencia personal) de Carlos Callón(de la mesa de normalización lingüistica) han conseguido lo que ni en tiempos de Fraga se había logrado: que en Galicia se utilice la lengua como arma arrojadiza.

Hoy ya se habla de segregar a los alumnos que opten por el castellano y a los que opten por el gallego. Dejadme mirar la fecha, porque tengo la sensación de vivir en el siglo XIX. Si eso es bilingüismo... Las declaraciones del Conselleiro de industria, Javier Guerra, intercalando dos frases en gallego con dos en castellano también son buena muestra del bilingüismo pepero del nuevo siglo.

Pero mi enfado no se queda en la derecha, como se suele decir, los extremos se tocan y por el otro lado nos encontramos con una mesa de la normalización que habla de una realidad que tampoco existe, una en las que a los galegofalantes se apedrea por la calle mientras se viola a sus familiares. Y además tenemos a los lusistas, esa gente que cada vez que abre la boca le pega más patatas al gallego que los HOYGAN al castellano en internet(¿ves Pedro como asimilo conceptos y luego los utilizo?).

Estoy francamente hasta los cojones de que me mientan y me manipulen por ambos lados. En Galicia el idioma nunca ha sido un motivo de enfrentamiento, pero como ahora a ambos les interesa que lo sea para obtener réditos electorales... Que se vayan todos a la mierda.



Non, non vou falar de sexo. Simplemente quería comentar que ó final entre Nuñez Feijoo (entre outros) e o imbécil (digoo por experiencia persoal) de Carlos Callón(da mesa de normalización lingüistica) conseguiron o que nin en tempos de Fraga se lograra: que en Galicia se utilice a lingua como arma arroxadiza.

Hoxe xa se fala de segregar ós alumnos que opten polo castelán e ós que opten polo galego. Deixádeme mirala data, porque teño a sensación de vivir no século XIX. Se iso é bilingüismo... As declaracións do Conselleiro de industria, Javier Guerra, intercalando dúas frases en galego con dúas en castelán tamén son unha boa mostra do bilingüismo pepero do novo século.

Pero o meu enfado non se queda na dereita, como se soe decir, os extremos se tocan e polo outro lado nos atopamos cunha mesa da normalización que fala dunha realidade que tampouco existe, unha nas que ós galegofalantes se lles apedrea pola rúa mentres se viola ós seus familiares. E ademáis temos ós lusistas, esa xente que cada vez que abre a boca lle pega máis patatas ó galego que os HOYGAN ó castelán en internet(¿ves Pedro como asimilo conceptos e despois os utilizo?).

Estou francamente ata os collóns de que me mintan e me manipulen por ambos lados. En Galicia o idioma nunca foi un motivo de enfrentamento, pero como agora a ambos lles interesa que o sexa para obter réditos electoraies... Que se vaian todos á merda.

4 comentarios:

MaríaCristina dijo...

lo siento x vosotros, es un tema que hubiera sido mejor que no hubieseis tenido que sufrir con él nunca, y ya que hasta el momento así había sido, es repugnante que empiecen a vueltas con él a estas alturas...que os pillen confesados!!

chou dijo...

xa lera o post, pero non me parecera especialmente polémico. De feito, coa maioría das cousas estou dacordo.
Creo que ninguén na MNL dixo que estaban forzando ás mulleres dos galegofalantes, nin que os cuspían pola rúa. Do que se fala é de que o galego se está a perseguir dende o novo goberno (podemos ou non estar dacordo).
Sobre Feijoó y su troupe, pois nada que sorprenda, a verdade. Gañaron as eleccións usando a lingua como arma (síntoo, creo que non había uso electoral da lingua ata que Feijoó, e o que é peor, Rosa Díez antes, se adicaron a dicir que aos críos se lles estaba impoñendo o galego) cando eu creo que non existía un conflicto lingüítico, ou non máis que antes, dende logo. Agora van facer exactamente o que se adicaron a condenar, separar aos cativos en función da lingua na que queiran estudar.

Primeiro, a min, como hipotético pai, ninguén me pode esixir que escolla unha lingua para educar ao meu fillo, iso é sinónimo de pobreza cultural. Quero que o meu fillo aprenda ambas, por moito que eu na casa o eduque na que eu escolla (de feito, o que me fode é non poder ensinarlle inglés, francés, chino, alemán, italiano, etc...). Facer escoller é o primeiro paso para fomentar a incultura. Ademáis, son conscientes do complexo de inferioridade que segue existindo nos galegofalantes (non tanto no ámbito urbano, quizáis, si no rural), polo que haberá moitos pais que escollan os español (agardo que non chegue a ser realmente preciso escoller idioma) só por medo.
Non vivimos nos 50, pero hai cousas que, aínda que menos, perduran na xente.
En fin, que hai moito debate, e que creo que nada se debe impoñer, e moito menos, ter que obrigar a saber una cousa ou outra, cantas máis se saiban mellor, imbéciles!!

poliptoton dijo...

Será que hace tiempo que estoy fuera, pero yo hay veces que no entiendo nada.

Reithor dijo...

vaya, como cambian las cosas por casa...